Mulți proprietari de afaceri și agenți de marketing – chiar și specialiști în marketing experimentați – nu știu cât costă cu adevărat panourile publicitare. Primim apeluri în fiecare zi, iar prima întrebare este adesea „Cât costă închirierea unui panou publicitar?” Și răspunsul, cu adevărat, este… depinde.

  • Costul unui panou publicitar depinde de câțiva factori:
  • Tipul de panou (sau semn) și locația specifică
  • Piața geografică pe care doriți să o cumpărați
  • Cantitatea de locații (câte doriți să cumpărați) sau perioada de timp în care doriți să rezervați spațiul.
  • Cât de repede căutai să începi

COST MEDIU PENTRU PUBLICITATE EXTERIOARĂ ÎN CHICAGO

Panourile publicitare din Chicago sunt de obicei evaluate în termeni lunar sau de 4 săptămâni. De exemplu, dacă vă uitați la o cotație pentru un panou publicitar care este de 2.000 USD, acel preț înseamnă de obicei că este de 2.000 USD/4 săptămâni. Există prea multe tipuri de panouri publicitare pentru a fi enumerate într-un articol, dar iată o defalcare rapidă a panourilor publicitare și a altor semne publicitare în aer liber din Chicago și intervalul aproximativ pentru costul acestora:

  • Semne de vecinătate (HotSpots și postări sălbatice) – 1.000 USD până la 6.000 USD/4 săptămâni
  • Adăposturi de autobuz – 400 USD până la 1.000 USD/4 săptămâni
  • Buletine (14’x48’ pe stâlp) – 2.000 USD până la 10.000 USD/4 săptămâni
  • Peisaje și spectaculos – 5.000 USD până la 50.000 USD/4 săptămâni

După cum veți vedea, intervalele sunt largi, iar prețul din acest interval va depinde în mare măsură de factorii pe care îi vom acoperi mai jos.
Similar prețurilor imobiliare, costul panourilor se bazează în mare parte pe geografie și locație. În mod obișnuit, panourile publicitare din zonele suburbane sau rurale (unde populația este mai puțin densă și mai puțini oameni vor vedea panoul publicitar) au un cost mai mic și chiar și panourile mari de autostrăzi ar putea costa doar câteva sute de dolari pe lună. Costul pentru închirierea unui panou publicitar în marile zone metropolitane, cum ar fi Chicago, crește pe baza afișărilor crescute (numărul de persoane care văd panoul publicitar) și agenții de publicitate doresc să aibă prezență în anumite cartiere din centrul orașului.

Doriți să vă întâlniți cu consultantul nostru HotSpot pentru a vedea care este cel mai bun cartier pentru afacerea dvs.? Începe aici

CANTITATE
Așa cum este în cazul multor produse pe care le cumpărați, vă așteptați la o reducere atunci când cumpărați o cantitate mai mare. De cele mai multe ori, negocierea unui pachet-ofertă reduce semnificativ prețul pe placă. În mod similar, dacă doriți să faceți publicitate pe termen mai lung (o perioadă mai mare de timp), acest lucru poate reduce prețul. Angajarea unui semn pentru un an permite agenților de publicitate să negocieze o rată lunară mult mai bună decât dacă și-ar dori doar o lună sau două luni.

SINCRONIZARE
Dacă sunteți în căutarea unei oferte, fiți gata să începeți cât mai curând posibil. Poate că nu pare, dar pentru companiile de panouri publicitare, spațiul pe un panou publicitar este un bun perisabil. Dacă nu închiriază un panou publicitar luna aceasta, acel „inventar” expiră. Nu poate fi recuperat. Deci, dacă doriți să începeți vara viitoare, există mai puțin stimulent să îl rezervați, deoarece este probabil să fie rezervat de un alt agent de publicitate la tariful maxim. Dar dacă vrei să începi de mâine… hai să facem o înțelegere!
PANOURILE MERITA COST
Este important de reținut aici că orice fel de publicitate poate reprezenta o cheltuială semnificativă. De asemenea, este important să rețineți că, în comparație cu toate celelalte tipuri de marketing în masă, panourile publicitare sunt cele mai rentabile. În plus, ei se situează, de asemenea, cel mai înalt în matematica publicității, care este Acoperire (câți oameni) + Frecvență (cât de des). Deci, acea formulă demonstrează că panourile publicitare sunt o investiție demnă în sine sau ca o completare a unei strategii de marketing existente. De fapt, strategia de marketing existentă ar putea să nu fie suficientă.

Cu orice publicitate, dar cu panouri publicitare în special, cel mai important lucru pentru această conversație este să o faci corect. Chiar și cea mai bună ofertă pe un panou publicitar este o pierdere dacă nu este făcută bine.

Leave a Reply

Your email address will not be published.