Pe măsură ce iarna se apropie, este sigur să presupunem că mai mulți oameni se vor înghesui înăuntru pentru divertisment, masă și comisioane esențiale. Potrivit British Journal of Dermatology, activitatea în interior crește cu până la 100% iarna.

În timpul unor astfel de schimbări sezoniere drastice, este important să luați în considerare modul în care vă puteți modifica strategia publicitară pentru a se potrivi noilor comportamente și nevoi ale clienților.

Beneficiile publicității interioare
Reclamele de interior sunt o modalitate eficientă de a valorifica această creștere constantă a traficului în lunile mai reci ale anului. Și pentru că indivizii sunt mai predispuși să zăbovească în aceste spații pentru perioade mai lungi de timp – la urma urmei, cine vrea să se grăbească înapoi în acel frig?! – aveți mai mult timp să le atrageți atenția!

Segmentele de public devin mai fragmentate – ca să nu mai vorbim de o atenție mai mare față de anunțurile care le umplu căsuțele de e-mail sau de interogările de căutare online. Publicitatea interioară ajută la implicarea consumatorilor dintr-un punct de vedere clar, la nivelul ochilor. Acest lucru îl face un knockout atunci când vine vorba de tactici de publicitate de iarnă.

Luați în considerare aceste avantaje majore ale publicității interioare atunci când vă planificați următoarea campanie.

  1. Ai un public captiv cu reclame interioare
    Publicitatea în restaurante, baruri și reclame digitale interioare atrag clienții în locații care sunt în mod natural atractive. Agenții de publicitate nu trebuie să ceară consumatorilor să asculte sau să urmărească un anunț cu publicitate interioară. În schimb, ei pot să-și aducă reclamele în locații în care indivizii se adună deja.

Publicitatea pentru baie, de exemplu, încearcă să atragă un public care nu are nimic altceva la care să se uite. Plasarea unui anunț într-o toaletă poate valorifica lipsa de conversație sau interacțiune personală pe care clienții o experimentează în aceste spații. Acest lucru nu numai că vă asigură că le atrageți atenția, dar vă asigură și că mesajul dvs. este primit.

Potrivit Indoor Billboard Advertising Association, 75% dintre vizitatorii restaurantului folosesc toaleta în timpul șederii lor. Într-un bar sau într-un club de noapte, clientul obișnuit folosește toaleta de aproape trei ori pe sejur. Asta se traduce prin mai multe afișări per consumator.

  1. Puteți fi precis cu reclamele dvs. de interior
    Deși consumatorii văd până la 5.000 de reclame pe zi – apropiindu-se de 2 milioane anual – ei își amintesc, de obicei, doar 1-3% dintre ele fără a fi solicitați.

Publicitatea pentru toaletă este atât de atrăgătoare, deoarece nu se amestecă cu toate celelalte mesaje pe care le experimentează. De fapt, un remarcabil 64% dintre vizitatorii toaletei își amintesc că au văzut unul sau mai multe anunțuri de interior.

Cu publicitatea interioară, ai și luxul de a ști mai multe despre clienții tăi. Precizia în publicitate ajută la creșterea impactului; dacă o persoană se conectează cu materialul, este mai probabil să-l amintească.

De exemplu, dacă faceți publicitate într-un loc de muzică, vă puteți adapta anunțul la tipul de iubitori de muzică care ar asista la concertele locației. Dacă știți că clubul găzduiește în mare parte ansambluri de jazz, de exemplu, puteți include conținut de jazz în reclamă. Acest lucru poate crea o conexiune pe baza interesului muzical și ajută individul să-și amintească anunțul mult mai târziu.

Iată câteva exemple despre cum poate fi atinsă direcționarea către consumatori prin:

Gen — În toaletele bărbaților și femeilor, cu mesaje separate pentru fiecare.
Stil de viață — Precum fanii sportului în baruri sau arene sportive. Sau mame cu copii mici la locurile de schimbare a bebelușilor sau în alte locații potrivite pentru familie, cum ar fi restaurante fast-food, piste de bowling, îngrijire de zi sau centre de joacă.
Alte categorii demografice, cum ar fi etnia — De exemplu, un demografic hispanic poate fi vizat în cartiere care au magazine alimentare spaniole, spălătorii sau locații de încasare a cecurilor.


Posibilitatea demografică țintă se extinde dincolo de ceea ce este menționat aici. Potențialul nesfârșit de locație poate fi vizat în funcție de sex, stil de viață, vârstă, cod poștal, DMA, stat sau chiar la nivel național.

  1. Publicitatea în interior este o strategie bună de branding
    Publicitatea interioară oferă mărcilor experiența unică de a avea 1-3 minute de petrecut cu fiecare consumator individual.

Într-un studiu, s-a raportat că 3 din 4 persoane au considerat o schimbare în obicei sau comportament imediat după ce au văzut o reclamă în interior. În plus, 98% dintre persoanele intervievate în cadrul acestui studiu au spus că au reacționat pozitiv sau neutru la reclamele de interior.

Acest lucru pare să se aplice și în binarul de gen. Bărbații și femeile păreau să răspundă în același mod în cercetarea lor prin sondaje.

Publicitatea interioară duce branding-ul la un nou nivel. Atunci când creați o campanie, cel mai bun plan de acțiune nu este concentrarea pe locul în care sunt plasate reclamele, ci mai degrabă pe publicul țintă.

Publicitatea de interior vă poate oferi o țintă mai precisă și un rezultat pozitiv, așa cum sa demonstrat mai sus.

Leave a Reply

Your email address will not be published.